Returnering
Du har som forbruger 14dages fortrydelsesret, når du handler hos holmfoto.dk
Du skal inden for 14dage fra modtagelsen give os meddelse om, at du ønsker at fortryde dit køb.
Fortrydelsen kan ikke ske blot ved, at nægte modtagelsen af varen, uden samtidig at give os tydelig besked om dette.
Nedenfor ser du, hvordan du gør.
Returformular
For at vi kan behandle din returvare hurtigst muligt, har vi behov for din hjælp.
Udfyld alle felterne i returvarerformularen samt vedhæft en kopi af din faktura.
Når du har udfyld formularen, sendes den til info@holmfoto.dk med Att. Returnering.
Når vi har modtaget pakken og kontrolleret alt er i original emballage og ikke har taget skade, vil dine penge blive tilbagebetalt.
Hvem betaler for fragten?
Du betaler selv for fragten retur. Du skal være opmærksom på, at vi kun modtager pakker direkte fra PostNord eller GLS.
Du skal desuden bemærke, at du selv hæfter hvis der skulle opstå skader under transporten – vi anbefaler derfor, at du er omhyggelig med indpakningen af returpakken.
Er du ikke tryg ved, at sende pakken, er du naturligvis meget velkommen ind i butikken. Du skal dog stadig have udfyldt returvarerformularen og have en kopi af din faktura med.
Varer undtaget af fortrydelsesretten
Varer som er udarbejdet specielt efter dit ønske (Speciel produceret rammer eller montering af billede i ramme).
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Lars Lindeholm på info@holmfoto.dk. Hvis ikke det lykkes os, at finde en løsning skal du sende en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning,
Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.
Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@holmfoto.dk